9 Aralık 2012 Pazar

esrarkolik - hayallerim kabus oldu anne şarkı sözleri

esrarkolik şarkı sözleri, esrarkolik şarkı sözü

hayallerim kabus oldu anne,
benim hayallerim yüzüm virane
kabuslarla büyüdüm ben anne
rüyalarımdaydı her saniye

unutamadım lan ben onu asla
unut demek kolay nasıl olsa
unuttum işte baş bu dumanda
unutuyorum seni her bi kapakta

çek hadi çek lan dönsün dünya
bize haşamak haram nasıl olsa
bırakıp gitmek çok kolay sana
seninde aşkın yalanmış oysa

aşk diyosun bana dinle bi dakka
söylediğin söz hep aklımda
unut unut beni sevme bir daha
diyodun sen bana unutma asla

umutlarımı sen yarım bıraktın
her şeyi sildim maziye attım
aşkın batsın deme Allahsız
günüm iyi geçmez kafam dumansız

ben istemiştim sen kalacaktın
çocuklarıma bir anne olacaktın
yanlış yaptın sen beni sattın
kalbimin kapısını açık bıraktın

sildim sil beni sen aklından
unutma çıkmam rüyalarından
gözlerimde kan yine kafam duman
unuttum kızım bak yine bi duman

kapıldım işte tek bi dumanla
bana olan aşkın yalanmış oysa
lan içiyom ben nedenini sorma
neden yere bıraktın oysa

bak bu deli çocuk maddeye düştü
lan elleri kitaba kaleme küstü
sana yazmaktan kalbimiz üştü
gözlerimde yaş bi anda düştü

lan halim yok sabrım bitti
sana olan nefretim sanma ki dindi
yokluğunda bak bu can tükendi
yalan bi aşktı lan bizimkisi

sen benim halimi yadırgamıştın
bugün nışanın var unutmam aşkım
gün gelir bigün ölümede çıkarım
kahpesin kızım diye haykırırım

hayallerimden uçurtma yaptım
senin adını yazıp hayale daldım
hayaller yine kabusa döndü
içimde mum gibi aşkım söndü

özledim seni beni sattın
yalan yalan senin aşkına yandım
sevdim ben seni inan kadın
yalan yok işte bak aklımdasın

sildim ben seni kalbimden
dönme dönme artık istemem be
ecel geldi bak ölüm günüm
kahpeliğinle mutlu ol gülüm

esrarkolik, yıl 2012
gaziantep, arabesk rap, fark bizde baba
şarkı, sözü, sözleri,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder